Turistično društvo Ribnica se je po dveh letih ponovno samostojno predstavljalo na največjem turističnem sejmu v Sloveniji – Alpe-Adria. Na ta način smo izkoristili možnost pojavljanja kot člani Turistične zveze Slovenije, učinek pa ni zanemarljiv.

Nasploh je bil interes obiskovalcev letos zelo velik, ribniška stojnica pa jih je toliko dlje in bolj zadržala, saj je bila živahna,
vizualno bogata in kulinarično vabljiva. Kar sedem članov turističnega društva je nagovarjalo mimoidoče v kletnem delu razstavišča, kjer so se lahko predstavljala posamezna društva, tam spodaj pa je tudi največ dobre volje. Ribničani jo pregovorno znajo dobro deliti in smeha je bilo za izvoz. Ljudje so si kar v telefone beležili datum prihodnjega sejma, ki bo letos ponovno padel na 1. september. Novinarka je celo pokleknila pred mojstra domače obrti Franceta Jakliča, da bi bolje slišala in lažje beležila vse besede, ki jih je izrekel.

Da ne govorimo o tem, da je moral razdirati svojo krošnjo, da je lahko ustregel vsem željam po prodaji. Starosta društva Metod Jaklič se je s krošnjo podajal po sejmu skupaj z vnukom in ni jasno, kako ga lahko še vedno tako lahkotno nosijo noge.

Jani Pajnič je poskrbel za vse tehnične pritikline, Nejc Lovšin za lepotno in vsebinsko podobo stojnice, Nik Rus za navezavo stikov, Daniel Vincek pa z narezkom in letošnjo posebnostjo – ribniško povanco – za lačne oči in želodce.

Domov je ekipa prišla navdušena in prihodnje leto bo društvo na sejmu gotovo vsaj dva dni. Le malo jo bo treba premešati, ker se je šele na sliki uvidelo, da so gor odšli sami moški in fantje. Seveda, ko pa so predhodno za vse poskrbele ženske glave …